כשאנחנו
מעניקים
את הטיפול
הטוב ביותר,

למשפחה נשאר
רק לאהוב.

כשאנחנו מעניקים את הטיפול הטוב ביותר,

למשפחה נשאר רק לאהוב.

כשאנחנו מעניקים את הטיפול הטוב ביותר,

למשפחה נשאר רק לאהוב.

אייקון לב

מעל 35
שנות ניסיון

אייקון לב

מעל 30 סניפים
בפריסה ארצית

מטפלות

מעל 10,000
עובדים מרוצים

אייקון טלפון

מוקד שירות
24/7

אייקון שעון

ליווי מלא
בכל התהליך

אייקון לב

מטפל מהרגע הראשון

קבלת הזכאות לגמלת סיעוד עשוי להיות תהליך ארוך, אך אנו מבינים כי אתם והיקרים לכם זקוקים למענה מהיר. בעת יצירת קשר עמנו פנייתכם תבחן ונעמיד לרשותכם מטפל באופן מידי, ללא תשלום וללא כל התחייבות*.
אייקון בית עם הלב

טיפול אישי ועזרה בבית​

הצורך לטפל בהורים יוצר מורכבות חדשה במשפחה. אנו מאמינים שביחד איתכם נוכל לדאוג להם למעטפת ההוליסטית לה הם זקוקים. אנו נדאג להעניק ליקיריכם את הטיפול הסיעודי המקצועי והטוב ביותר, ולכם – את הפנאי הרגשי שיאפשר לכם לחזור ולעטוף אותם באהבה המשפחתית בדיוק כמו בעבר.
טיפול 24 שעות

שירות מטפלים זרים 24/7​

כבר לא מדובר רק בכמה שעות- היקרים לכם זקוקים לטיפול ועזרה בפעולות בכל שעות היממה. אנו בעלי ניסיון רב בתחום העובדים הזרים ונדאג שהם יקבלו עובד סיעודי מיומן ואמין שיעניק להם טיפול מסור, סובלני ומקצועי שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.
אייקון שעון

השגחה פרטית בבתי חולים

אנו יודעים שזאת תקופה לא פשוטה עבורכם - היקרים לכם מאושפזים בבית החולים ואתם רוצים להיות איתם ומצד שני, עליכם לתפקד ולטפל בשאר ענייני החיים.
הצוות המיומן שלנו יעמיד לרשותכם מטפל אשר ישגיח ויעניק ליווי מסור ליקיריכם סביב השעון ויעניק לכם שקט נפשי לדעת שהאהובים שלכם בידיים טובות.
אייקון בית ומיקום

ייעוץ והתאמה לבתי אבות​

ההחלטה על מעבר לבית אבות של היקרים לכם, הינה החלטה משפחתית לא פשוטה, שמשפיעה על איכות החיים שלהם ושלכם, וכרוכה בהתלבטויות ובחששות רבים.
הניסיון הרב שלנו בטיפול בקשישים, ההיכרות המעמיקה שלנו עם הגופים הפועלים בתחום, יסייעו לכם, ללא תשלום, למצוא את המקום המתאים ביותר ליקיריכם.

* בהתאם לשיקול דעתה של החברה

לקבלת מטפל באופן מיידי וללא תשלום*

* בהתאם לשיקול דעתה של החברה

לקבלת מטפל באופן מיידי וללא תשלום*

* בהתאם לשיקול דעתה של החברה